Lady GaGa - Bad Romance

Hahahaha jag är DUM I HUVUDET. Jag är lite arg just nu - av en jättetöntig anledning och vet inte varför jag inte lugnar ner mig själv. Jag hittar inte mitt gymkort liksom.
I alla fall så fick jag något utbrott precis och kastade runt allt i mitt rum, nyinköpta kläder, nystrykna och vikta kläder, smutshögen, så nu ligger allt i en jävla röra. I alla fall så slutade det hela med att jag sparkar till min kudde så flyger, knockar till min datorskärm som trillar ner och går i golvet. PANIK!!! Som tur är så överlevde skärmen! Hade den inte gjort det, ojojoj vad mycket skit jag hade fått från min pappa. Som tidigare sagt så tar jag sönder ALLT som har med teknik att göra.
Nu måste jag städa allting och det kommer ta en jävla tid. Jag är fortfarande arg. Jag tror nog det är liiite mer än bara ett gymkort.

Fuck


Kommentarer
Postat av: neao

ge mig en "gillar knapp"

2009-11-24 @ 21:20:14
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0