Nov. 17, 2009

Vaknade imorse på ett av dem gulligaste sätten någonsing.
Ligger och drömmer fin, fina drömmer i min mjuka, varma säng med duntäcke. Hör ett pling - sms - och som tur är ligger mobil bredvid mig så jag behöver bara sträck ut handen. Läser "Seriöst kärring. Uppdatera bloggen".
Så otroligt gulligt. Eller inte! Men fick lite dåligt samvete och ja, nu sitter jag här och uppdaterar.
Jag har projektvecka hela veckan så jag är fri att göra vad jag vill, fast då måste jag plugga i och med att jag måste skriva loggbok varje dag... men annars fri som en fågel! Så nu ska jag åka ner till simhallen, ta mig en liten tur med Lady Gagas otroliga kropp i tankarna. Sen blir det stadsbiblioteket i Gbg. Sen hem och köra bil, stryka ihop lite pengar och sedan borde jag kanske skriva på mitt arbete. För er som inte vet så ska jag då göra en fotoutställning om mobbning samt skriva en vetenskaplig uppsats till. Ganska krävande uppgift egentligen, men roligt. Det måste det ju vara, eftersom jag valde det själv.
Iallafall så har lite allt möjligt hänt på senaste som t.ex. 80tals fest (är nu beroende av 80tals musik plus Lady Gaga Bad Romance), bakismöten, Koffe, framitdsmässan och vet ni vad? Jag ska bli bartender. Tjiho! Ska gå intensivkurs i London i oktober typ. Så jävla roligt, att vara bartender. Jag kommer vara den sämsta man någonsin skådat. Men whatever, det är kul!
Ojoj, klockan är redan två. Måste kila iväg! Jag lovar att uppdatera snart, ska bättre mig lite.

Love

Kommentarer
Postat av: neao

jag älskar dig med, och boka in mej på den bartenderkursen! AH framtidsdrömmar!!

2009-11-19 @ 21:21:40
URL: http://nea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0