Okt. 23, 2009

Mmmm lyckades komma iväg och gymma och jag körde mycket styrka. Så nu när jag äter kladdkaka så gör jag det med gott (okej lite dåligt) samvete - det är dags för fredagsmyyyyyys - så jag har rätt till det plus att det är lov. Så idag är det: tv - idol, cirkus Möller, DoobyDoo, Band of Brothers, 2 liter Cocacola i Mcdonalds colaglas, nudlar, kladdkaka, saltade chips, min nya tidning, mobilen, laptop och det viktigaste: Mitt duntäcke som är det bästa som finns. Allt detta helt ensam. Det är så jävla skönt, är nog lite av en ensamvarg ändå.
Nu ska jag stoppa ner armarna under täcket och värma dem också. Ha en trevlig fredagskväll

Love

Kommentarer
Postat av: Richard

Band of Brothers! :O<3

2009-10-24 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0