Okt. 4, 2009

Huvudvärken kommer krypande. Det är söndag, det är ångest, det är kanelbullensdag. Jag tycker dock den borde heta Ångest-dagen. Ångest för gårdagen, ångest för helgen är över, ångest över att man gjort massa men inget, ångest för att skolan är imorgon, ångest för att söndagar suger.
Så är det, enligt mig.
Jag pluggar filosofi, jävla skit hemtenta som är jättejobbig och som kräver en massa koncentration som jag inte har. Sedan är det jävla skit Hamas i Samhäll. Varför ska den terroristgruppen existera? Annars hade jag sluppit och skriva om dem och deras skit dem gör. Vill egentligen skriva: Hej. Hamas dödar människor och är onda. Hejdå. Men det går ju inte, då får jag inget MVG, ohno!
För er som inte visste så brukar jag ofta ha en kudde när jag pluggar, ifall jag skulle vilja ta en tupplur. Det händer faktiskt ibland, som idag, man sover ganska skönt på bordet.
Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0