Love - L.O.V.E

Man säger mamma och dotter dag, pappa och son dag men jag säger:
Eddie och Crash dag.
Det betyder att det blir inget annat än skratt, gråt, bilder, tjockismat, mer skratt och återigen skratt. Hysteriskt.
Så här ser dagens planer ut:
 1. Simma - Vi ska bli superwomen's!!!
 2. Bubbelpool - Skit snack i bubbelpoolen är det som gäller
 3. Basta - Crash kommer få astma-anfall efter 3 minuter
 4. Sola - Eddie blir bränd på näsan
 5. Hyra film - Ice Age 2, såklart!
 6. Spela Monopol - Vem som vinner denna gång kommer bli otroligt spännande!
 7. Äta mat - Och fnissa till döds åt allt och inget men speciellt mamma
 8. Sätta på filmen - Och återigen dö lite till av skratt
 9. Dricka redbull, energidrickor, kaffe och en massa massa socker - That's us!!
10. Ta fram kameran - Vi letar genom hela huset efter batterier men det blir bara 3 bilder
11. Bädda - Fnitter, fnitter då vi måste vara tysta
12. Lite lugn musik, lite snack - Ja, här kommer de nog en och en annan tår.
13. Vi somnar gott - Tills Crash tror jag är Joppe och börjar kladda lite väl mycket och sedan skriker efter toapapper!

Japp, jag älskar den bruden: http://bitterbutsweet.blogg.se

Ber om ursäkt för vissa bilder på mig...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0