Sept. 21, 2009

Jag kom precis hem från Violetta där det ingick pasta, tjejsnack och Charlies angels. Hehe, jajo, vad ska man säga? Vi är sjuka i huvudet och har en lite för galen fantasi.

Nu tänkte jag faktiskt äckla er som har problem med fötter för jag måste bara berätta om min fot som jag stukade i torsdags. Såklart gjorde den ont i början men det gick snabbt över dock var svullnaden kvar. Nu, söndag kväll, är det svin stor och BLÅ. Nej, inte som ett blåmärke utan det är typ massa långa blåa streck och en "ruta" som är totalt blå och upphöjd. Och inte nog med det: Den dallrar. Så när jag går så känns det som om fettet (svullnaden) dallrar som en vattenballong.

Nog om foten och nu ska jag lägga mig ner och se på "How I met your mother" - för er som inte vet: Den totalt bästa serien som någonsin existerat - eftersom jag är ledig imorgon. Score!

Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0