22 september 2009

Jag är så jävla glad just nu. Sitter och sjunger på The Clash - Train in Vain som är världens skönaste låt (enligt mig) och man blir så jävla glad.
Överlevde skolan och åkte sedan hem till Alexander och hans nya lägenhet. Så skönt att träffa den killen igen, eller jag kanske borde kalla honom nörd med tanke på att han är med i världens bästa klan eller vad det nu var i WOW? Han ser dock inte ut som en nörd. Iallafall så var det så jävla lugnt och skönt, kan verkligen vara mig själv med honom. Jag satt i 2 timmar på en kudde, lyssna på musik och hade det så skönt. Love that guy.  

Planerar fredagen och försöker få folk att köra femkamp/laserdome, det vore så jävla roligt. Jag menar, tänk er mig i en sumodräkt? Jag dör redan av skratt. Jag lovar att om det blir av så ska jag ta en så jävla massa bilder och filma och så ska jag skämma ut mig så otroligt mycket.
 
Ps. Blev precis dumpad av min pojkvän. Efter ett tvåminutersförhållande på Facebook.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0