Sept. 24, 2009

Idag lyckades jag ta mig ur sängen, med viss möda och en aningen sent, ta en snabbdusch (30 min är väl inte så långt?) och hälla i mig hett kaffe innan jag sprang iväg till skolan i ösregnet. Vad var meningen med duschen imorse om jag ändå ska få mig en kalldusch på vägen?
Nu sitter jag iallafall och väntar på att tiden ska gå, för om en halvtimme ska jag till Gymnasiechefen och ha "serious talk". In trouble? Nej, inte Hanna inte. Bara lite, hehe, efterbliven som ordförande.
Hon är faktiskt ganska läskig vår gymnasiechef. För inte nog med att hon är högsta hönset, hennes leende ser alltid ansträngt och spännt ut, hennes ögon ser ut att poppa ut när som helst och rösten låter, oavsett vad, arg.
Så i väntans tider sitter jag och försöker fixa in mig på fjortisfest, hjälpa S att få till det med sin lover och ragga åt min kära JS, han kan behöva lite hjälp. Tänkte köra den:
"Have you met Ted?" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0