Lifehouse - First time

Kom precis hem efter en danslektion. Dock inte min danslektion utan en lektion med 9-12åriga pojkar som vill lära sig dansa. Min kompis är lärare där men han orkar inte med ungarna längre, har inte tid, så han har nu försökt fösa över dem på mig och jag sa JA! (Såklart, jag älskar barn) Så nu är jag danslärare på onsdagar för dessa pojkar i Street och det kommer bli så jävla roligt, visserligen jobbigt men så värt.
Måste träna mig lite nu, har börjat glömma en del.
Imorgon är det 80 talet som gäller, sedan fin foto och sedan på fredag så blir det Sagofigur/Superhjälte. Vad jag ska klä ut mig till har jag ingen aning om, får väl försöka komma på något. Har någon en bra idé?
Nu måste jag bege mig till duschen. Sedan städa, stryka, packa inför imorgon och tillsist sängen. Puh, vilka jobbigt dagar jag har nu förtiden. Jag älskar det!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0