Mcfly - Five colours in her hair

Nu är jag hemma igen, med lite tid för att skriva en liten uppdatering.
London var, som jag sa hela resan, Awsome!!!!
Jag längtar så oerhört mycket tillbaka till England, London, människorna, dialekten, shoppingen men speciellt friheten. Slippa skolan, slippa ha hela dagarna uppbokade, slippa familjen, slippa Mölndal, slippa Sverige och dessa människor i detta land.
Människorna i England är så underbart trevliga, inte en enda gång stötte jag på en otrevlig människa, vare sig i affären eller ute. Tänk om folk kunde vara lika trevliga i Sverige och inte alls sådär överlägsna fjortisar som skriker på spårvagnen, kollar snett på en så fort man går förbi eller alltid ska ha en överlägsen syn, som om de vore mycket bättre än alla andra.
Jag har shoppat upp nästan alla mina pengar och det blev en hel del kan jag lova: 3 par skor, tröja, sjal, ringar, smink, shorts, mössa, kondom, James Dean tavla och så vidare. Listan är nästintill oändlig.

Om ett år bor jag i London, jag har redan börjat kolla upp lägenheter, jobb, skolor, stipendium och bidrag (tönten som jag är). Dock bor jag inte ensam utan med min vackra Celine och tja, vad kan gå fel med oss två i London?

Till helgen ska jag åka till Nybro med min Mamma och hälsa på mormor, gå på Outlets, shoppa lite till samt ta det lugnt. Det känns faktiskt riktigt skönt för jag orkar verkligen inte vara kvar i skit Mölndal. 
I fem år har jag bott här nu, bara ett år kvar och sedan FREEDOM! (Och bort från Mölndal).
Staden Göteborg kommer alltid, innerst, innerst inne vara mitt hem men det betyder inte att det är den ända staden som kommer kallas Hem och inte heller den staden som jag kommer leva i.
Nej, det är andra städer och länder jag ska spendera mitt liv i.

Vilket helt random inlägg men men nu ska jag, som Barney säger, SUIT UP!

Love

Kommentarer
Postat av: Celine

Om det här hade varit på Facebook hade jag lajkat hela inlägget :) I love you!

2009-09-09 @ 14:05:56
Postat av: B

köpt kondom? bara en kondom? inte massa kondomer, utan en kondom??

2009-09-12 @ 16:42:22
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0