Sept. 30, 2009

För det första måste jag säga: GRATTIS LINNEA! Igår (förlåt) fyllde min vackra Linnea 18 år. All kärlek till henne.
För det andra så är jag hes eftersom jag får skrika som in i bängen för att överrösta 20 st 9-12 åriga pojkar. Herregud, det är kaos men jag gillar det.
För det tredje är jag shopoholic för den senaste veckan har jag köpt: två ringar, en tröja, en halsduk, ett par trosor, två krämer, en parfym, ett läppbalsam och två par mjukis strumpor. Räknas studentmössan samt visselpipan, kondomerna, årsboken och mjukisbyxorna också? Samt en fin present till Linnea. Jag är galen, komplett galen. Tur att man är fadder, att jag har ett samvete och ger pengar till hemlösa (om jag har mynt, jag gör det faktiskt ofta ska jag säga er) och att jag sliter som jag gör med skola, elevkåren, träningen och allt annat som ska gå ihop, för annars hade mitt samvete dödat mig.
Ska skriva på min filosofitenta, krypa ner i sängen och sedan ska jag upp och simma innan skolan imorgon. Puh, jag håller iallafall mitt löfte om att träna, dock inte shoppingen.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0