Elvis Presley - Suspicious Minds

Tre anledningar till varför du vill vara tillsammans med mig;
1. Jag är bra på att folk att trivas, prata och skratta. Inte för att jag är rolig eller så , för det är jag inte. Men jag gillar människor och det absolut värsta jag vet är pinsam tystnad. Så jag kommer babbla.
2. Jag tar inte saker överseriöst. Saker och ting händer och jag kommer inte gå i taket för minsta grej, tar saker med en klackspark, kanske inte de viktigare sakerna dock. Men herregud, om du vill ut med kompisar fastän du planerat med mig - Gå ut, ha kul!!!
3. Jag är bra i sängen, höhö.

Tre anledningar till varför du inte vill vara tillsammans med mig;
1. Jag är sämst på att höra av mig. Jag har en massa saker att göra hela tiden, en massa saker att tänka på och då har du en tendens att trilla ur mina tankar. Och vem fan vill bli glömd av sin flickvän?
2. Jag kommer inte öppna mig inte helt för dig. Jag berättar vad för film jag tycker om, hur min dag varit men närmare än så är för nära inpå.
3. Jag kommer nog inte bli kär i dig. Inte för att du är du, utan för så fort något sådant kommer nära mig så får jag panik, flipp. Jag kör de tre D:na, dissa dumpa dra. Det är väl anledningen till varför jag glömmer bort dig eller inte öppnar mig för dig.
Men vem vet? En dag kanske han dyker upp. Och jag längtar faktiskt till den dagen. Speciellt nu när man börjar bli sjuk, då önskar jag att jag kunde krypa upp i någons famn och vara omtyckt fastän jag ser ut som jag gör i mitt sjuka tillstånd.

Kommentarer
Postat av: neao

Vi gifter oss när vi är 45-50 som sagt.

2010-04-28 @ 14:38:50
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0