Sidney Samson - Riverside (motherfucker)

Igår var Slaget om Innerstan!
GEE, Göteborgs enade elevkårer, har planerat och fixat för denna dag i månader, en dag som handlar om att bygga upp skolanda - Hvitfeldska, Schillerska, Rudebäcks och Fässberg möts i en kamp om ära och fotboll. Jag, ordförande för elevkåren på Fässberg, och resten av min underbara kår har planerat och slitit, lagt ner hela vår själ, tid och kraft på slaget. Och det blev en legendarisk dag. Jag går fortfarande på små rosa moln. För Fässberg vann fotbollspokalen, vårt älskade fotbollslag vann alla matcher. Tack tack tack! Speciellt Armin och Pascal, men självklart hela snygga laget. Vi vann dansuppvisningen, vi dansade och var grymma. Gud vilken adrenalinkick att stå framför det som man skapat, framför hela klacken som man samlat ihop och de bara jublar åt en när man gör något man älskar, till musik man älskar. Dans och M.J. Tack Emma, Vera och Isa. Sist men inte minst vann vi Läktarkampen!! Det innebär att vi hade bästa klacken, bästa banderollerna, ramsorna, tifot. Tack så jävla mycket till alla er som kom och gjorde detta möjligt!!
Jag kan inte vara stoltare över att vara en Fässbergare, än vad jag är just nu.

Kommentarer
Postat av: emma

well said my friend!

2010-04-24 @ 18:46:22
URL: http://nuance.blogg.se/
Postat av: gissa vem?

hahahaha hanna du vet inte va ett tifo är ;) hörde dock att ni brände bengaler när ni marschera dit..sant?

2010-05-30 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0