Owl City - Fireflies

Här sitter jag i min studentmössa och ser allmänt cool ut, enligt mig. Anledningen till att den åkt fram igen, den gör det ganska ofta måste jag erkänna, är dels för att det är typ... 36 dagar kvar. Dels för att idag åkte mina inbjudningskort iväg till släkten och familjens vänner. Mina vänner får inga fina inbjudningskort men alla som vill och känner mig så pass bra att de vet att jag älskar mat och överraskningar, får jättegärna titta in och ge mig en puss. Men den största anledningen till att mössan åkte fram var för att jag hittat mina studentskor. Alla pratar om klänningen, och visst, lite panik över att jag inte hittat någon än har jag väl, men det är skorna som är det viktigaste för mig. Och jag hittade dem på Zara. Lite dyrare för en fattiglapp som mig men jag tänker att det är min "stora" dag och då förtjänar jag fan att ha vilka skor jag vill. Nu måste jag ställa frågan hur det kommer sig att jag är så jävla snygg? Alltså WoW. Hot. Eller Not. Så vi täcker ansiktet och eh, visar skorna.



Kommentarer
Postat av: neao

Ska du springa ut i dem? Du är DUM i huvudet min kära vän. På studentfesten är väl okej men inte på själva flaket?! Älskling vi måste ses snart så jag kan banka vett/ovett i skallen på dej

2010-04-28 @ 14:41:13
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0