Eric Saade - Manboy

Eftersom denna blogg är mer som en dagbok än en blogg så måste jag skriva vissa saker för att komma ihåg datum och så. Så nu måste jag få berätta om min horribla helg. Som Linnea sa när jag jublade över min extra lediga vecka: "What goes around comes around". Så sant, så sant. Fredagen bestämde jag mig för att slappa så det blev två filmer, jacuzzi och gossip girl. Men runt tio-tiden kom dem vanliga kramperna i magen som jag nu fått ett antal gånger och som p-pillerna skulle hjälpa mot. Otur tänker jag, tar smärtstillande som jag fått av doktorn. Tar en till då den första inte hjälper. Det lugnar ner sig men oj plötsligt blir det värre än någonsin och jag flyger upp och över till toan. Där hänger jag från 3 på natten till 8 på morgonen. Ca 14 gånger spydde jag. Magsaft i slutet - det var det mest obehagliga jag varit med om i hela mitt liv. Fyfan för det. Sedan dess har jag haltat mig fram och runt, jag har så jävla och sjukt ont i magen. Har inte kunnat hosta, jag har slemhosta, eller skratta, min syster kan vara rolig ibland har jag märkt. Jag har alltså inte gjort ett piss denna helg då jag egentligen skulle äta middag med Violetta, shopping på lördag, fest på kvällen, projektsarbetsbilder på söndagen och sedan dans. Men inget blev av sorligt nog. Så nu är det jävligt synd om mig och jag hoppas banne mig att ni också tycker det. Sjuk i två veckor och sedan detta. Men jag har hunnit se många filmer under helgen: Hur man gör ett amerikanskt lapptäcke, The Karate Kid, Spider Man 1, Knocked Up, Chicago och ca 13 avsnitt av Gossip Girl. Bara denna helg.

Jag har även tittat på melodifestivalen som enligt mig bara går rakt utför. Förutom två låtar; Eric Saade - Manboy (hålla; killen är ung med brunt, snyggt rufsigt hår, vackert vitt leende, skåning, snygga kläder, kan dansa och sjunga och sjunger en låt som heter Manboy och är töntig men catchig som fan, kan det bli mer Hanna?) samt Neo - Human frontier. Kopia av Mika men jag älskar det.

Nu ska jag sova så jag orkar gympan, dansen och sedan massa plugg imorgon. Prov på tisdag som jag kommer totalt faila. Aja. Juste! Jobbintervju på onsdag - hoppas jag får jobbet så jag kan jobba och tjäna ihop ännu mer pengar i vår. Nu måste jag fixa massa - ta tag i mig själv.

Love

Kommentarer
Postat av: emma

"min syster kan vara rolig ibland har jag märkt".. göllig du e då!

2010-03-01 @ 22:57:37
URL: http://nuance.blogg.se/
Postat av: neao

mår lite dåligt nu när det verkligen "goesade around".



hur gick jobbintervjun!?

2010-03-03 @ 19:09:17
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0