Håkan Hellström - En vän med en bil

Jag längtar till sommaren men speciellt våren, något så otroligt mycket. När jag idag såg att det återigen börjat bli kallar så vägrade jag tro på det. Klampade i väg i mina converse och strumpbyxor som i en protest mot vintern. Gjorde det saken bättre? Nej. Min fötter förfrös och jag kommer säkert åka på en förkylning i tid till lovet - klockrent!
Förra våren var helt ljuvlig, kanske inte januari, februari men mars var det Paris och Pink konsert, sedan april och då börjde våren med allt skoj som hände, massa som fyllde 18, utgångar, fotboll, F.E.K, sedan var det Paris igen och då var det plötsligt maj, 25 grader sol, lolgubbar, hav och sjöar och sedan var det hejsan svejsan - sommarlov! Marsstrand, Kalvsund, födelsedag, fester, varma mysiga utekvällar och allt som man gör på sommaren. Sedan kom London på sensommaren och det var helt underbart. Sen kom hösten... inget jag tänker ta upp nu.
Här kommer lite bilder (jag bjuder på dem) från mina starkaste vår och sommarminnen 2009. Hoppas 2010 vår och sommar blir ännu bättre, är det ens möjligt? Hösten kommer däremot blir AWESOME!!!

Första tecknet på vår 2009 - Mars i Paris med skinnjacka, slitna jeans och gröna buskar!



Jag i Paris i maj, en kväll då man kan ha converse och strumpbyxor. Samt min saknade skinnjacka, jag tittar på dig varje morgon och önskar jag kunde sätta på mig dig men ackack, lite till får jag nog vänta.





Vårdag på min balkong i stan



Studenten för mina gulle-treor!


Midsommar med grillning, mysmiddag och galen fest


En Hanna till havs med vår lilla flipper




Loves it, loves summer!





Ljuvliga kvällar på Kalvsund, där min sommarstuga är placerad


Sköna matcher med Änglarna (ja, det är jag som är totalt skräckslagen för bollen)


Min underbara sensommars resa (i september) till världen bästa stad med den bästa Carolina!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0