Snow Patrol - Signal Fire

Lite dåliga och lite glada nyheter, för mig alltså. Vad ska jag börja med? Vanligtvis så brukar folk svara dem glada men jag känner att det är skönare att avsluta med glada nyheter. Så dem dåliga först - jag mår inte ett uns bättre och imorgon så ska jag vara barnvakt samt danslärare. Det kommer gå åt tjotahejti eftersom, hur mycket jag älskar barn, så är dem väldigt krävande och jag har helt enkelt inte energi för det. Men dem goda nyheter är att skolan är stängd imorgon så jag kommer kunna vila emellanåt så att jag orkar med alla barn, plus att jag slapp gå till skolan idag och kunde vila ut och upp mig.
Som tidigare sagt: Det här är en förkylning som gick rakt ut och störlopp ner! Usch och fy.
Men just eftersom jag är barnvakt imorgon så ska jag unna mig själv lite saker, jag ska alltså DIREKT bränna pengarna jag tjänar och eftersom jag ska ta helvetes bussen till dansen borta vid Allum så kan jag lika gärna stanna till där och köpa leopard BH, snygga leggins och höga svarta strumpor som går över knäna. Eller kanske ett bara snygga skor? Jag vet inte riktigt. Något ska jag iallafall unna mig själv. Hehe.
Nu ska jag gå och lägga mig - vi hörs snart.  Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0