Sum 41 - With me

Hmm. Jag har spenderat lite mycket pengar på senaste och imorgon finns det risk för mer. Såg den perfekta korsetten i leopard och jag ska på lyxmiddag på kvällen med Vajlett - moules frites. Shopping och mat är det jag spenderar mina pengar på. Sushi, kaffe, fikor, hamburgare, bakismat, fyllemat, alkohol, läsk, godis och chinos, skinnbyxor, leggins, bh, plånbok, knästrumpor, body och så vidare. Tur att jag har danslärarejobbet och jag hoppas, hoppas jag får jobb på ett annat ställe. Det hade gjort min ekonomi susen! Även min garderob susen.

Vet ni vad? På grund av all snö så är min skola stängd. Det har för mig betytt en hel veckas ledighet till. Förutom måndagen, men den var snabbt över och nu njuter jag bara av att vara ledig. Och nästan helt frisk är jag också.

Vad mer har hänt? Jo, jag har hittat en roomie till hösten, Carro, och jag ska boka min bartenderkurs också. Oh jag har flooooow känner jag just nu.

Och juste: Slut scenen, Gossip Girl, säsong ett, avsnitt sju. "Are you sure?" - Yes I think I am. Känner verkligen igen känslan i Blair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0