Justice - Genesis

Jaha. Det känns som om denna blogg bara blir mer och mer kaos men så får det vara. Jag antar att det är sådan jag är och det finns inget att göra åt för tillfället. För det är ju bara jag som kan ta tag i mig själv, men tror ni jag orkar det? Knappast. Det är snöstorm ute och jag har skottat, är helt slut. Och igår söp vi. Så jag är bakis nu. Och iförregår söp vi. Så jag är dubbelbakis nu. Och jag har varit halvsjuk hela veckan och nu är det värre igen. Jag har mens, oh no, nu vet ni. Så min kropp, näsa, hals och huvud håller på att smälta ihop till en klump. Stackars mig. Fast nej, tyck inte synd om mig för jag har dragit på mig detta själv. Så jag ska ligga ensam i soffan ikväll med täcke, kuddar och vetekudden, och titta på film och mysa och tycka synd om mig själv. Men det är bara jag som får tycka det. Så hejdå nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0