Until June - In my head

Wow! Igår, efter ha rullat runt, trillat över, slagit i och skadat både axlar, knä och ben lärde jag mig äntligen att stå på axeln, nästan på händer och snurra på golvet. Breaking är totalt livsfarligt men jävligt roligt. Kunde inte sova inatt pågrund av alla blåmärken och min så ömmande kropp. Så idag orkade jag faktiskt inte gå upp utan sjukanmälde mig (jag är faktiskt sjuk, fysiskt) och nu har jag hunnit med både det ena och det andra. Elevkåren, projektarbete, historia. Jag är så duktig när jag väl unnar mig lite ledigt!
Lite positiva och glada nyheter: Min syster ska på jobbintervju på HM om en timme. Jag och Carro ska på VipKväll för tjejer och lyxa oss ikväll. Min bankkod har äntligen kommit. Jag ska äta Moules Frites med Violetta nästa fredag. Imorgon fyller Emma 20 år. Snart är det helg och snart lov.

Nu är Carro här och vi ska plugga - projektarbete!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0