Pixie Lott - Boys and Girls

Dem säger att tjejer är komplicerade, men killar är fan värre.
Och det är faktiskt sant, i allra högsta grad. Kanske inte i allt, men när det kommer till det här med kärlek, sex och känslor.
Vi tjejer är ärliga. För om vi inte gillar en kille så säger vi ifrån på ett snällt sätt. Vi lämnar dem inte bara och hoppas att det försvinner. Om vi gillar en kille, då säger vi det. Men ni killar, ni kan verkligen vara elaka!
Det hela började med att jag inatt drömde om tre pojkar, som har existerat i mitt liv och som varit speciella. Och alla tre dissad mig! I verkligheten och även i drömmen. Två av dem bara försvann utan ett ord och den tredje fick mig att känna mig värdelös. Och då började jag tänka på den ena efter den andra, på mina tjejkompisar och deras problem.
Som S berättade igår, hon träffar en kille ute. Dem smsar mycket, sen går dem på en dejt. Efter det smsar dem, sen slutar han plötsligt. Efter det drar han till Åre och är borta ett tag. Sen kommer han hem och skickar ett glatt sms om att han är hemma och vore kul att träffas osv. hon svarar och sedan inget svar. Sedan dess - tystnad. Vad fan är det för stil? Snack om att låta det "rinna ut i sanden" och sedan få upp ens hopp för att sedan dissa igen.
Och som vi kan grubbla över detta och ställa oss miljoner frågor: Varför sa han så? Vad menade han med det? Varför svarar han inte? Varför är jag bara intressant då och då? Varför säger han inte bara vad han känner? Borde jag säga något till honom? Dem tar aldrig slut.
Nej, ni killar är inte så okomplicerade som ni tror.

Ps. Det kanske låter som om jag drar alla killar över en kam. Det gör jag inte! Det finns vissa underbara killar som är mycket ärligare än jag själv någonsin kommer bli. För jag är en person som ljuger inte för andra, men för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kanske känner oss dissade istället, kanske inte fick den respons vi hoppades på. låter som en pojklig reaktion och anledning iallafall :)



Vi är lättlästa som serietidningar men ni är fan rena grekiskan, i många fall på alldeles för många bra sätt än ni får höra.

2010-02-02 @ 00:00:14
Postat av: Anonym

håller inte med någon av er, alla är vi mongon.



Har nyss råkat ut för en tjej som gjort på precis samma sätt som du beskriver killar, ska komma och hälsa på i Lindome, vill träffas, men ändå inte.



Det slutar med att hon inte "vågar" = jag stänger av henne, för jag orkar inte med hennes växlande mellan trevlig/distanstagande. och sedär hon uppfattar det som att jag dissar henne utan anledning.



det är en evig karusel av missförstånd.

Alla är vi våldtagna av tidigare erfarenheter, som bidrar till att förstöra framtida relationer.



suger gör det.

2010-02-07 @ 20:32:10
URL: http://linusjosefsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0