Patti Smith - Because the night

Okej, jag kommer inte börja blogga oftare för jag har inte tid. Men jag tänkte bara säga att jag tagit STUDENTEN! Jag förstår inte att jag gick tre år på Fässberg och att det nu är över. Jag tänkte säga att jag har haft fullt upp varje dag sen studenten med fest, halka, riskutbildning, fest, student, fest, kompisar, jobb, fest, sola, killar, fest och fest. Jag njuter av mitt liv som nybliven student! Om 1 vecka är det nästan midsommar. Om 1½ vecka åker jag till Peace and Love. Om 2 veckor och 6 dagar fyller jag 18. Om 3 veckor så kör jag upp. Ja, jag har en del framför mig faktiskt. Så nu vet ni varför jag inte är här och bloggar. Hoppas er sommar har börjat lika bra som min. Och juste; Jag är lycklig.

Peaceandlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0