Magnus Uggla - Kung för en dag

Alla vi som röstar för ett SN07 ska springa ut till Magnus Uggla - Kung för en dag säg JA!!!! För om 63 dagar tar JAG studenten och jag är så otålig att jag bara vill springa ut imorgon ur entrén och skrik/sjunga: "Då finns det ingen som tar en, bara kung kung kung i baren". Det skulle nog sett lagom skojsigt ut om jag kom i fin vit klänning och studentmössa i 4 grader regn, mums.
Nej jag hade egentligen inget viktigt att säga... överhuvudtaget. Så nu ska jag fortsätta plugga historia - prov på torsdag. Jättekul...not...
En gåta till er mina läsare: Hur ser man att en banan är ute och simmar? ........ Skalet ligger på stranden.
HAHAHAHA!!!!

Kommentarer
Postat av: neao

56 för mig :]



Det är så roligt att läsa din blogga babe.

Vi ses imon. En flarre till mig vare va? ;)

2010-03-31 @ 19:10:22
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: neao

yesyes, i'm uppdatering again! and it's gooood.

2010-04-02 @ 12:21:25
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0