Neo - Human Frontier

Åh blablabla. Vaknade upp med ett rejält illamående, så jag ringde till min doktor. Fick tid vid halv elva för att kolla upp vad som egentligen är fel på mig. Massa doktorspråk senare, jag har en infektion, det jag hade under helgen, och nu går jag på antibiotika. Hoppas det blir bättre för jag mår la sådär. Och jag mår ännu sämre eftersom jag har prov imorgon och jag har inga anteckningar från lektionerna. Vad är då anledning? Förutom att jag spelade spel hela lektionerna och inte lyssnade, så kraschade min dator under lovet, alltså laptopen. Så massa av arbeterna försvann, då även mina anteckningar. Jag är faktiskt tjej så jag kan både föra anteckningar och spela spel. Jag lyssnade inte, nono, men jag skrev anteckningar som jag skulle läst igenom idag. Guess not. Och ingen vill skicka dem till mig heller. Hallå, hur jobbigt är det? Jag blir faktiskt lite ledsen här, jag vill la också få bra betyg på mitt prov.

Nu ska jag äta fiskgratäng, dansa M.J och sedan plugga med min pappis som faktiskt hjälper mig jättemycket med läxorna.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0