Snow Patrol - Chasing Cars

Ojojoj, nu är man lagom mör. Skola hela veckan, jobb måndag, dubbel jobb på onsdag, fredag och hela lördagen. Läkarbesök, shopping och utgång i går. Visserligen en lugn sådan, men som slutade i alldeles för lite sömn. Och ikväll blir det 20års firande. Tre personer firar 20 idag och det var tänkt att jag skulle åka mellan men jag känner att jag bara drar på en fest där det är två som firas samtidigt, det får räcka, jag kommer gå in i en vägg annars. Först ska jag däremot äta middag, sedan en tupplur på någon timma och sedan får jag väl dra på mig en kjol om mina klackar. Jag lovar att uppdatera lite imorgon men så länge får ni gärna gå in på denna blogg och se vad jag får min inspiration ifrån. Love it! Love you!




Kommentarer
Postat av: neao

prutt

2010-03-13 @ 23:34:41
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0