Sum 41 - In too Deep

Jag har insett att jag alltid kommer i dem situationerna man helst av allt vill undvika. Situationer som bara är fel, blir ännu värre och tillslut katastrof! Och situationer som bara händer en gång i livet och som man senare, många år senare, kan skratta åt. Men dem händer mig hela tiden så hela mitt liv blir bara skrattretande känns det som. Jag tänker inte ge exempel för jag har inte lust att alla mina få läsare ska få veta det mest privata och pinsamma som jag varit om. Bara ett fåtal vet och jag blir mobbad nog av dem, haha. Men jag säger; gråt, blod, mormor, dumpad, dissad och massa alkohol - ingen vacker kombination som bara kan sluta i just: Katastrof!

Helgen var upp och ner - nu ner för jag är helt galet trött och seg. Mitt öra gör ont och det har krånglat hela dagen, samt så har jag jobbat med projektarbetet men iförregår var det upp då fakirerna hade förfest och sedan trädgårn. Det blev en jävligt rolig kväll, galen som vanligt och slutade på topp förutom att jag blev lämnad ensam kvar. Igår var det både upp och ner eftersom ännu en liten situation uppstod som gjorde mig väldigt förvirrad. Men jag satt i alla fall i en dans/musikjury och det var väldigt underhållande. På kvällen var det mysträff med fakirerna för att diskutera föregående kväll samt prata om saker som man gärna inte pratar om vidöppet i bamba.

Nu ska jag se Milk med mamma och Emma, sedan blir det sängen och en bra bok - skönt. Love


Kommentarer
Postat av: neao

sv: MMM, JAG HAR INSETT DET OCH DET ÄR FIXAT!!! VARFÖR SKRIKER VI ÅT VARANDRA??

2010-03-07 @ 20:28:13
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: neao

sv: Jo, men jag förstår dig, FFS liksom! Jag hade panik ett tag när jag inte fatta va det kom ifrån! Hade ljudet avstängd när jag la dit den xD

2010-03-08 @ 19:03:36
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: neao

Jo, men jag förstår dig, FFS liksom! Jag hade panik ett tag när jag inte fatta va det kom ifrån! Hade ljudet avstängd när jag la dit den xD

2010-03-08 @ 19:04:36
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0