The White Stripes - Seven Nation Army

"And I'm back in the game!!" - Okej, inte för att jag någonsin varit utanför the game, eller ens med i något game, men jag kände för att skriva det bara.
Så vad hittar jag på idag? Jag försov mig grovt imorse då jag vaknade kl sju av att mitt huvud och illemående tog dö på mig, så jag tryckt på, vad jag trodde vad snooze, och somnade om. Missade lektion ett och två. Då gick jag upp. Gjorde våfflor, gick och la mig och sov igenom lektion 3. Lektion 4 var som tur var inställd så jag missade egentligen inget viktigt under hela dagen. Jag har fått gjort klart min redovisning för imorgon så det känns skönt. NU burde jag skriva på min svenska artikel som skulle vara klar för två månader sedan. Men eftersom jag är dum och lat så tänker jag "Eftersom den redan är sen, vad gör en eller två dagar till?" Jo, massa egentligen!!!! Men det kan inte jag banka in i min lilla ärthjärna. Så istället har jag i tre timmar googlat på studentklänningar. Har jag hittat något? Nej! Eller jo, för två minuter hittade jag en som jag faktiskt kan tänka mig. Jag måste beställa den från England men jag hade verkligen trivts i den! Visserligen väldigt simpel, men det är det jag är ute efter. Ingen som sitter tajt, denna har ett vackert tunnare tyg över och lite tjockare band. Jo, jag kommer känna mig fin i den med ett par höga skor till. Frågan är bara vilka? Ytterligare 3 timmars letande??
I alla fall, nu måste jag faktiskt skriva på min artikel och sedan ska jag dansa, whoppido!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0