Letters to Cleo - Cruel to be kind

I brist på annat och i mitt idag dåliga skick så tänkte jag göra en topp lista med dem hetaste killarna jag vet. Inte för att någon bryr sig men det är kul att få välja ut heta killar att lägga upp bilder på, riktigt kul. Och jag har tänkt lite efter mitt senaste inlägg, visst, vissa av oss tjejer vill knappt lämna sängen för idealen för oss är size zero med fasta bomber och en tight liten tushie. Men stackars er killar, som om livet är mycket enklare för er när idealen inte bara är utseende utan även sixpack, snygg stil, lukta gott, snygga skor, pengar osv. osv. Så därför är detta blir inte riktigt en vanlig topplista för med varje kille tillkommer även kropp och stil - det som är pricken över i:t (och eftersom dem är kända alla, så är dem rika). Nu har jag låtit väldigt ytlig och flummat en del men självklart ska vi inte glömma personligheten. Tyvärr måste jag erkänna att kille också måste vara attraktiv i mina ögon för att jag ska ge honom en chans i mer än bara det vänskapliga området, även om personligheten är det absolut viktigaste! Och för att vara attraktiv i mina ögon så gäller utseende, stilen och kroppen. Tyvärr!
Så, här kommer då några av mina favoriter, vill du nu imponera på mig med mer än bara personlighet, röd lacoste och converse så kan ni alltid råträna, köpa snygga kläder och plastikoperera er till...

Josh Harnett. Såg honom för första gången i min absoluta favorit film - Pearl Harbour.
Även det simplaste kan vara det snyggaste.
Charlie Hunnam från filmen Green Street Hooligans. Snyggare på film men kroppen...
...är inte att leka med!!! (Som systern sa: Perfekt mage)
Cam Gigandet som är fakiren Börjes boy - också kände som Kevin Volchok från O.C samt James i Twilight!
Jag måste bara kommentera att han är pappa gör det bara ljuvligare. Hoppas nästa är Börjes!
Jared Leto är känd som sångaren i bandet 30 seconds to Mars och hans blick får mig att falla (sedan har någon skitunge målat i hans ögon på denna bild men han är fortfarande snygg)
Skinnjacka är ett stor plus - men skippa skorna. Vi vet alla vad jag vill ha för skor till!
Ed Westwick som jag inte ens behöver säga något om.
Taylor Lautner fastän jag står på Edwards sida så är Jacob så het i filmen att jag funderar på att hoppa över, fnissade i varje scen då han dök upp, speciellt utan sin tröja.
Kanske inte min favorit outfit på en kille, jag gillar den sköna stilen framför den uppklädda men självklart, det gäller att klä sig rätt vid varje tillfälle och det kan han faktiskt.
Wentworth Miller från Prison Break. HUNK!
Han har converse så han ska jag ha mellan mina lakan.
Här kommer nu min topp tre lista över, enligt mig, världens snyggaste män - som jag känner till. Från trea till etta och här kommer en chock för er som känt mig ett bra tag;
Dougie Poynter är pojken från Mcflybandet som jag varit kär och galen i, i över fem år nu. Men det finns två män som enligt mig är snyggare än honom, men jag kommer alltid vara förälskad i Dougie, han är bara så ljuvlig och oskyldigt söt.
Love the tatto!
Okej, kanske inte den snyggaste klädstilen, ganska pojkig och skejtig. Men det tillhör Dougie! (JA, det är hans snygga flickvän med snygg kropp och kläder. Nästan nya Beckhamparet)
James Franco föll jag för under dem tre spiderman filmerna. Fan att jag inte la in en stöt på kopian från igårkväll. Han behöver varken stilbild eller kroppsbild för han har it.
Chace Crawford är min topp ett. Varje GG avsnitt så dör jag lite inombords för jag kommer aldrig kunna få honom.
Inte för mycket är också perfekt!
Alltså allt är perfekt på bilden. Håret, ögonen, en snygg t-shirt som visar musklerna, bootsen, slitna skinnjackan, solglasögonen och sist men inte minst - Motorcykeln!
Avslutningsvis så har jag kommit fram till att jag kommer dö alone för jag har så jävla höga krav. Enda gången jag kommer träffa dem är i mina våta drömmar. Och frågan är varför man aldrig ser dessa hunkar? Finns dem bara i Hollywood eller vad FAN?

Kommentarer
Postat av: neao

ojojoj, älskade lilla vän, vad händer med dig när jag är borta för länge? ;)



Taylor Lautners första bild som du la upp - åååh vilket charmtroll!! Sen är chace crawfords kropp den bästa av alla tycker jag. Gillar INTE för mycket.



Jag har det bra. Jag har honom precis som jag vill ha honom! Smask!

2010-03-29 @ 18:42:29
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0