30 Seconds to Mars - The Kill

Hemma igen. Jag som skulle plugga idag med Carro. Nej, vi åkte till stan och hon shoppade loss medan jag bara köpte en leopardjacka och en ring. Och vad mer? Jo, min studentmössa!!!!!!!!!!!!!!!!! Visserligen är den redan betald och så, men jag fick den idag och jag har struttat runt i vit kläning, höga skor och kritvita ben samt studentmössan och sjungit: "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeenten, fyfan vad vi är bra!!" Jag är superlycklig nu, bara 89 dagar kvar sedan är det min tur att få ha champagnefrukost, springa ut, dansa på flaket, träffa alla vänner och släkt, studentfesta mig själv sönder och samman. Jag längtar trots att det är lite ångest att sluta eftersom då lämnar jag alla mina älskade vänner och fakirer. Det kommer bli lite tomt men i slutet av oktober flyttar jag ju till London och fram tills dess har jag jobb.
Japp, jag fick jobbet så nu ser ni mig på landalasquashall i receptionen. Har två jobb nu, känns skönt med cashflowet jag kommer ha, eller kanske inte med tanke på mina shoppingrundor.

Nu blir det pluggeliplugg. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0