Inna - Hot

Idag blev det en skolfrimorgon och istället blev det banken, HM, läkaren och en lugn lunch hemma. Det var skönt att få saker gjort. Ännu ett återbesök hos läkaren är bokad, det är dock lite segt men jag antar, ett måste. Så vad har läkaren kommit fram till när det gäller mig? Inget egentligen. Eller alltså, det finns inget att göra åt och det finns inget svar på vad det egentligen är. Så det kan komma en gång i månaden, vid ägglossning. Lite segt men jag antar att det bara är att bita ihop.

Igår var det första dagen på mitt nya jobb och det gick väldigt bra, trots alla mina kassamisstag, tur att jag inte är ensam om att göra dessa misstag i början. Det är ett jävligt chill jobb enligt mig - sitta vid receptionen, ta emot spelarna, ta betalt, boka när det ringer och när folk spelar så kan man sitta och läsa, kolla så det ser snyggt ut och att spelarna spelar med rätt skor, kolla tvn och dricka kaffe. Och tiden går faktiskt väldigt snabbt då systemet är uppbyggt på ett 45minuters system. Jag tror jag kommer trivas väldigt bra där och att det inte kommer bli ett jobb som man känner ett hat gentemot och som tar upp all min energi!
Något som jag däremot har insett från igår är att män har en tendens att mumla, prata snabbt och otydligt. Tror dem att jag skall hinna uppfatta deras namn när dem pratar i 100km/h, det låter som om dem viskar och dem heter: Peder Matssiunoimin. Hallå nej? Och det är lite pinsamt att be folk upprepa sina namn en sisådär 4 gånger. Aja, jag skyller på att jag är ny på jobbet.

Nu är jag snorigare igen. Hallå, i tre veckor har jag nu snytit mig tio gånger per dag och svalt över tio liter. Det tar verkligen inte slut, och idag känner jag att det är värre igen. Jag antar att jag aldrig kommer bli frisk, inte ens fram till min student som är om 84 dagar!! Wiho! Igår beställde vi en till studentmössa gratis och på denna står det FAKIR <3 det värmer i hjärtat.

Förlåt om jag bara skriver på och trakasserar er med massa skit och prat men jag har så tråkigt på denna samhällslektion då vi pratar om familjeförhållande i olika kulturer. Fail!

Nej, nu är det snart bara en lektion kvar och sedan ska jag in till stan, igen. Köpa ett par shorts och en väska, för att fira mitt jobb. Det sa jag till mig själv - får jag jobbet så ska jag köpa ett par skor. Dock känner jag att jag väntar lite med skor och istället blir det en fin fin väska samt ett par sexiga shorts som jag vill ha till vår och sommar, innan dem försvinner från affären.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0