Good Charlotte - Festival Song

"Kärlek är bara massa kemikalier som gör en kåt och konstig" - Marks från festival. Skratta högt när jag hörde denna replik, varför vet jag inte. Jag låtsas att jag inte vill bli kär, som om jag inte vill ha någon. Men jag ljuger om det för jag vill bli kär och vill ha någon. Så det bara skriker om det. Jag låtsas som om romantik inte är min grej, att det är smörigt med komplimanger och presenter och ligga och mysa hela nätterna? Man måste ju sova, hallå! Men jag vill också vara med i en romantisk scen som är töntig och klyschig där killen räcker mig en blomma bara för att få se mig le. Ta t.ex. filmen festival (har du inte sett den är det en skön vardagsunderhållningsfilm), när Marks hoppar på bussen och frågar varför hon kom till honom på sjukhuset. Eller när han bara frågar vad hon vill göra; äta mat och se på tv. Sedan somnar han med armarna runt om henne utan en tanke på sex. Bara lycka.

Anledningen till att jag kollade på festival är för att jag vill komma in i stämningen, snart åker jag. Bara knappt 2 månader. Nej, nästan 1½. AH! Jag är så sjukligt taggad. Lera, stövlar, smuts, sprit, folk, musikfyllda dagar och galna nätter - here we come. Jag är bara ung en gång, vad jag vet om, så jag ska fan passa på.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0