Keane - Somewhere only we know

Alltså det var absolut inte mening. Det bara råkade bli så att jag försov mig. Och att jag var så seg på morgonen att jag missade hela mattelektion. Och att jag sen åkte in till stan i det fina vädret och råkade missa gympan då vi skulle springa riskulla på tid. Och gud!! Jag råkade även missa MänniskoEkologilektionen för jag satt hemma i soffan och drack coca cola. Stygga Hanna, stygg flicka. Men jag fick hem fin fina saker från stan. Ring, armband, linne, korsett, solglasögon och en väska. Nära att det blev ett par skor också men jag väntar nog lite med dem. Ska inte spendera ALLT på två röda. Nej, nu tror jag min film har laddats klart, ska se Wuthering Heights eftersom jag måste skriva en karaktärsanalys på Catherine Linton. Man ska egentligen läsa boken... vilket jag faktiskt har gjort! Så det så. Men jag kommer inte ihåg allt och film är alltid kul att se, nu har jag ju en ursäkt också. Sen ska jag gå och ha lite kul. Känns som en väldigt bra början på en ny vecka, en ny månad, maj månad, sista månaden i skolan! Woho!!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0