Sara Barellies - Winter Song

Nu är det höst, verkligen höst. Och jag har inte ångest för det. Känner snarare att jag längtar till nästa årstid, vintern. Men denna vinter kommer jag nog slippa snön, ta i trä. Det kommer visserligen vara kallt men snö i London, det är sällan och då är det kaos. Så då får man ändå stanna hemma eftersom bussar och bilar absolut inte fungerar. Kommer dock få köpa en paraply eftersom det är omöjligt att undvika regnet. Vet ni att det regnar lika mycket i Gbg som London? Så jag är van. Fast jag antar att när det snöar i Sverige då regnar det i London. Snart ska jag in till stan och fönstershoppa med P. Får inte handla något men det är alltid då jag hittar allting jag vill ha. Får skriva ner det jag ser och vill ha. Sen ska jag göra en Måste-köpa-innan-London-lista så då får jag en anledning att handla. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0