Sharon Shanne - The Galway Girl

Lilla sjuklingen är här. Förkyld och kärlekskrank. Så därför har jag nu letat upp massa kärleksfilmer som är/ska vara bra. Har kollat alla trailers och dem verkar mysiga/bra/roliga/må bra. Så dem ska jag se, alla, en gång till om jag redan sett dem. Snäll som jag är tänker jag skriva ner dem åt er så om ni någon gång har tråkigt och vill se en mysfilm, hyr en av dessa.

Kärleksfilmer:
The Wedding Singer
Och så kom Polly
She's all that
The Wedding date
My best friends wedding
Two weeks notice
Guess Who
The Painted Veil
Casablanca
Sweet November
If only
American Beauty
My bestfriends girl
Definitely, maybe
The accidental husband
The Rebound
Love hurts
Not since you
Everything you want
Dumpa honom
Fired up
Post Grad
Just my luck
Just Married
The Last Kiss
A lot like love
Pearl Harbor
Dirty Dancing 2
Raising Helen
A walk to remember
Notting Hill
Dirty Dancing
Save the last dance
Love Actually
Ps. I love you
The Holiday
Shakespear in Love
Titanic
Bridget Jones
Never been kissed
Moulin Rouge
The Notebook
Kate and Leopold
Sweet Home Alabama
Casanova
Valentine's Day
Life as we know it
Ps. Jag kommer aldrig hitta "true Love" om jag tittar på alla dessa filmer. Man blir ju en hopplös romantiker som tror att film är verklighet. Det är det inte. Så ni vet! Så jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0