B.o.B - Airplanes

Nu kommer ni som inte tål äckel-prat bli ganska äcklade. För nu ska jag berätta att mitt sår jag har under naveln var innan som en tjock liten korv av blodet. Idag satte jag över ett plåster för jag blev lite äcklad av det. När jag sen var på jobbet så kändes såret lite konstigt och så tog jag bort plåstret. Vad har då hänt? Jo korven har spruckit och blivit gegga och det varar och man ser in i såret och hur det börjar läka och usch, jag mår typ illa av att skriva om det. Men det är ändå väldigt fascinerande för nu är det två hål fyllt med gult/vitt, runt om är korven utsmetat och runt om det så är det rosa. Men nog om mitt sår. För nu har jag massa intressanta nyheter; biljetterna är nu köpta och betalda! Woho. Och vad mer? Jo jag fick fan min första P-BOT idag!!!!!!!!!!!!!!! 400kr för fel parkering, men jag har faktiskt inte parkerat fel. Fattar inte denna p-bot så vi ska överklaga. Blev så himla arg. Men nu är jag lugn igen för nu tittar jag på Solsidan , riktigt underhållande program så ni vet. Lite tips så liksom. Hrmhrm. Nu ska jag säga hejdå och se på solsidan i fred.
Ps. Fick precis tinitus. Det börjar tjuta och nu tjuter det i mitt öra. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0