John Travolta - Sandy

Måste vända mig någonstans antar jag. Jag känner mig så jävla ful. Är verkligen ledsen just nu. För det första är min mage som i femte månaden, uppsvälld och äcklig. Sen när luften går ur mig, då kommer magen bli slapp och rynkig, som om man faktiskt varit gravid. Jag har gått ner sjukt mycket efter operationen. Satte på mig mina skinny-jeans idag. Dem är nu mina baggy jeans, och det ser inte klokt ut på mig. Men det är bara musklerna som försvunnit, huden har jag (såklart) kvar, nu slapp och hängig. Ful och äcklig. Mitt hår är tovigt och trassligt, för jag har inte orkat bry mig om det. Mina naglar är långa och brutna. Jag har tre äckliga ärr på magen och tydligen verkar det som läkaren sytt ihop ett av såren lite för snabbt för min hud ligger över den andra och det kommer bli en "korv" som ärr precis under naveln, jätteäckligt. Min rygg är böjd och sne, har så ont. Så jag ser ut som en gamling och i och med att jag måste böja på ryggen spänner jag rumpan och har nu en platt celulitig rumpa. Som en gamla gubbe helt enkelt. Självklart har jag förlorat fett på rumpan, lår och mina höfter är mindre, något positivt. Men mina bröst blir mindre och dem var det jag älskade med min kropp. Jag har stora, stora svarta påsar under ögonen och är blek för att jag är sjuk och för att jag ligger inne. Jag ser ut som ett spöke, inte ens min mamma kan ljuga om det. Nej, jag är riktigt jävla nere måste jag säga och jag känner mig ful och äcklig. FUL! Jag hatar denna operation. Tänk att minsta lilla kan påverka ens kropp så jävla mycket. Visserligen har jag tydligen haft lite mer problem än andra pga. luften som gick upp och inte ut och pga min rygg som fuckats upp. Förlåt om jag klagar, detta är kanske mesigt men jag är ledsen. Detta är förta gången jag gråtit på riktigt sen efter samtalet med föräldrarna om min operation. Lite tårar i ögonen får väl alla då och då men idag, då grät jag. För jag är ful och oönskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0